Toplantı ve Zaman Yönetimi


Eğitimin Amacı:

 

İlerleme, yapılanın yeterli görülmemesiyle başlar. Zaman yönetiminde planlama, uygulama, kontrol ve önlem alma büyük önem taşır.

 

Plansızlık bilgisizliğe, bilgisizlik kontrolsüzlüğe, kontrolsüzlük ise gelişememeye yol açar.

 

Zamanı etkili ve verimli kullanmak zor olsa da, işlerin zamanında tamamlanması ve sonuçların alınması için yoğun ve nitelikli çalışmak şarttır. İyi bir zaman yönetimi, iş ve yaşamın her alanına olumlu etkiler sağlar.

 

Toplantı, en az iki kişinin ortak bir amaç için bir araya gelip, fikir ve önerilerini paylaşmaları, etkili iletişim kurmaları, yapılan işlerin değerlendirilmesi ve ortak bir misyon ve vizyon oluşturulmasına olanak tanır. İstenilen verimi alabilmek için ise etkili bir toplantı yönetimi şarttır.

 

Bu eğitim, katılımcıların zamanı etkin kullanma, denetleme ve birlikte çalışma becerilerini geliştirme, fikir ve görüş alışverişinde bulunarak verimli toplantılar yönetme yeteneklerini artırmayı amaçlamaktadır.

 

Kimler Katılmalı:

Yöneticiler, yönetim sorumluluğu verilmiş tüm çalışanlar, yönetici adayları, eğitimciler, birim sorumluları ve tüm çalışanlar.

 

Konu Başlıkları:

 

  • Zaman Yönetimi Teknikleri
  •  
  • Zaman Yönetiminin Faydaları
  •  
  • Zaman Yönetiminin Zorlukları
  •  
  • Toplantı Yönetimi
  •  
  • Toplantılarda Kullanılacak Destek Materyalleri
  •  
  • Toplantı Çeşitleri
  •  
  • Toplantı Yöneticisinin Sorumlulukları
  •  
  • Katılımcıların Toplantı Öncesi Yapması Gerekenler
  •  
  • Toplantı Sırasında Katılımcıların Görevleri
  •  
  • Etkili Toplantının Altın Kuralları

 

Toplantı ve Zaman Yönetimi
  • Eğitim Adı: Toplantı ve Zaman Yönetimi
  • Eğitim Süresi : 3 Saat