PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ SERTİFİKA PROGRAMI
İçerik;
- Müşteriyle İletişim Esasları,
- Satış ve Pazarlama Nedir?
- 80/20 kuralı,
- Satış Yönetiminde Müşteri İlişkileri,
- Özelik anlatır, fayda satar,
- Satış Psikolojisi ve İkna Etme Yöntemleri,
- Satış Kapama, Satış Sonrası Hizmet
- Müşterilerin satın alma kararını etkileyen faktörler,
- Zor müşterileri yönetmek.
Kazanımlar;
- Pazarlamada iletişimin önemini kavrama,
- İletişim tarihini öğrenme ve pazarlamadaki yerini kavrama,
- Pazarlama teknikleri ile müşteri kitlenizin algısına göre pazarlama becerileri kazanma,
- Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenme,
- Pazarlamada psikolojik fiyatlandırma ile daha çok satış yapabilme,
- Pazarlamada markanın önemini kavrama,
- Marka oluşturma yöntemlerini öğrenme ve marka yönetimi,
- Pazarlamada müşterinin önemini ve yerini kavrama,
- Müşterilerinize yönelik pazarlama yöntemleri ile müşteri tatmini sağlama, müşteri sadakatini elde etme,
- Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya pazarlamanın evrimi,
- Dijital pazarlama stratejileri ve sosyal medya kullanımını öğrenme.
- Eğitim Adı: PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ SERTİFİKA PROGRAMI
- Eğitim Süresi : 14 Saat