PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ SERTİFİKA PROGRAMI

İçerik;

  • Müşteriyle İletişim Esasları,
  • Satış ve Pazarlama Nedir?
  • 80/20 kuralı,
  • Satış Yönetiminde Müşteri İlişkileri,
  • Özelik anlatır, fayda satar,
  • Satış Psikolojisi ve İkna Etme Yöntemleri,
  • Satış Kapama, Satış Sonrası Hizmet
  • Müşterilerin satın alma kararını etkileyen faktörler,
  • Zor müşterileri yönetmek.

Kazanımlar;

  • Pazarlamada iletişimin önemini kavrama,
  • İletişim tarihini öğrenme ve pazarlamadaki yerini kavrama,
  • Pazarlama teknikleri ile müşteri kitlenizin algısına göre pazarlama becerileri kazanma,
  • Pazarlamanın temel kavramlarını öğrenme,
  • Pazarlamada psikolojik fiyatlandırma ile daha çok satış yapabilme,
  • Pazarlamada markanın önemini kavrama,
  • Marka oluşturma yöntemlerini öğrenme ve marka yönetimi,
  • Pazarlamada müşterinin önemini ve yerini kavrama,
  • Müşterilerinize yönelik pazarlama yöntemleri ile müşteri tatmini sağlama, müşteri sadakatini elde etme,
  • Geleneksel pazarlamadan dijital pazarlamaya pazarlamanın evrimi,
  • Dijital pazarlama stratejileri ve sosyal medya kullanımını öğrenme.
PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ SERTİFİKA PROGRAMI
  • Eğitim Adı: PAZARLAMA VE SATIŞ TEKNİKLERİ SERTİFİKA PROGRAMI
  • Eğitim Süresi : 14 Saat